تبلیغات
مركز آموزش هیپنوتیزم, تله کینزی, کندالینی, چشم سوم, ریکی, پرواز روح, هاله, هرم انرژی و ... - آموزش قدم به قدم دگر هیپنوتیزم

با سلام خدمت شما دوست عزیز
بنده قصد دارم با قرار دادن مطالب مربوط به خود شناسی برای بهتر زندگی کردن شما قدمی بردارم.
در صورت نیاز می توانید با بنده تماس بگیرید.

حركت ...

جستجو

 

آموزش قدم به قدم دگر هیپنوتیزم

شنبه 5 مهر 1393   11:20 ق.ظ

علاقمندان به دگر هیپنوتیزم بخوانند

یادگیری قدم به قدم دگر هیپنوتیزم به زبان ساده در یک ماه

صد در صد تضمینی

توسط: (حرکت)

آموزش مرحله اول و دوم و سوم را در ادامه مطلب بخوانید...


آموزش دگر هیپنوتیزم به زبان ساده برای علاقمندان

مرحله اول: یادگیری دگر هیپنوتیزم ( روز اول تا چهارم )

دوست عزیز: در دگر هیپنوتیزم از روشها و قدرتهای خاصی استفاده میشود که ترکیب همه اینها شما را در رسیدن سریعتر و بهتر به نتیجه کمک می کند. دوست عزیز هیپنوتیزم به صورت کلی با دو روش صورت میگیرد یکی از طریق تکنیکهای تلقین پذیری که برای هیپنوتیزور نوعی دانش و هنر به حساب می آید و دومی از طریق مانیه تیزم که برای هیپنوتیزور قدرت به حساب می آید. فرق این دو روش در این است که در روش تلقین پذیری نیاز به همکاری سوژه می باشد و در صورت همکاری نکردن سوژه به هیچ وجه عمل هیپنوتیزم صورت نمی گیرد و لی در روش استفاده از قدرت مانیه تیزم، نیازی به همکاری سوژه نمی باشد و هیپنوتیزور به کمک قدرت مانیه تیزم خودش، سوژه را به خواب می برد.

تمریناتی برای بالا بردن میدان مغناطیسی بدن، جهت استفاده در دگر هیپنوتیزم

یک جای دنج و آرامی را برای تمرین خود پیدا کنید، ترجیحاَ محل مرود نظر نیمه تاریک باشد و از یک شمع روشن سفید رنگ برای متعادل کردن انرژی محل تمرین استفاده کنید. ( البته با رعایت مسائل ایمنی ) روی زمین یا تخت به صورت طاق باز دراز بکشید، فاصله پاها از هم، باید هم عرض شانه هایتان باشد و فاصله دستهایتان از بدن، تا حدی باید باشد که شانه هایتان کاملا روی زمین قرار گرفته باشند. حدود 30 یا 40 سانتی متر. البته کف دستهایتان باید رو به بالا باشد.

یادتان باشد جهت دراز کشیدن شما باید به شکلی باشد که پاهایتان به طرف جنوب باشد و سرتان به طرف شمال. البته از امروز به بعد هر شب موقع خوابیدن هم باید به همین صورت بخوابید. به این علت که میدان مغناطیسی بدن خود را بالا ببرید، همان طور که می دانید در این جهت میدان مغناطیسی زمین جریان دارد.

وقتیکه دراز کشیدید شروع می کنید به کشیدن نفس های شکمی ( برای یادگیری نحوه کشیدن تنفس شکمی به قسمت موضوعات وبلاگ و پست تنفس صحیح شکمی مراجعه کنید ) تعداد تنفسها نباید کمتر از 5 بار باشد. لازم به توضیح است که تنفس شکی در رسیدن به قدرتهای درونی حرف اول و لازم را می زند. پس از آن به آرامی چشمهای خود را به ببندید و سعی کنید تا ذهن خود را آرام کرده و خود را به حالت خلسه ( در قسمت موضوعات وبلاگ به پست خلسه مراجعه کنید ) ببرید. تحت هیچ شرایطی نباید در طول تمرین حتی یک مو از بدنتان تکان بخورد. پس از آن در ذهن خود تصور کنید که شاخه های نوری از بالا وارد کف دستهای شما می شود. باید این حس را در خود چنان قوی کنید که پس از مدتی حس گرما را کف دست خود داشته باشید. رنگ نور بسته به سلیقه خود شما می باشد و اهمیت چندانی ندارد. مدت تمرین نباید کمتر از 15 دقیقه و بیشتر از نیم ساعت باشد. این تمرین را به مدت 4 روز پشت سر هم انجام دهید.

دوست عزیز: تمام سعی خود را بکنید تا زمان تمرین هر روز سر ساعت معین باشد و وقفه ای در تمرین خود ایجاد نکنید. تا بدنتان برای زمان تمرین شرطی شود و دفعات بعد سریعتر به حالت خلسه وارد شوید.

نتیجه تمرینات خود را در قسمت نظرات برام بگذارید و جوابش را هم در همین قسمت دریافت نمایید.

تمرین مرحله دوم: ( از روز پنجم تا هشتم )

دوست عزیز شما وقتی می توانید از مرحله دوم نتیجه مثبت بگیرید که بتوانید مرحله اول را به خوبی به پایان رسانده باشید.

در مرحله اول شما سعی کردید تا مانیه تیزم بدن خود را به همراه حوصله خودتان بالا ببرید. یکی دیگر از ابزارهایی که در دگر هیپنوتیزم به آن نیاز دارید چشمان شما هستند، همان طور که در بسیاری از فیلمها یا جلسات هیپنوتیزم دیده اید هیپنوتیزور از چشمهایش استفاده خواص و زیادی می کند، یکی از این استفاده ها نگاه خیره و مستقیم به مرکز چشم سوم سوژه، ( یک مقدار بالاتر از وسط دو ابرو )  بدون پلک زدن است. شما نیز باید یاد بگیرید تا بدون پلک زدن به مدت طولانی چشم خود را باز نگاه دارید. کار دیگری که یک هیپنوتیزور حرفه ای در حین هیپنوتیزم کردن انجام می دهد، متمرکز شدن به نحوه عملکرد خودش و حالات متغیر سوژه میباشد. لازم به ذکر است که کوچکترین حواسپرتی موقع انجام کار، تاثیر پذیری سوژه را پایین آورده و کیفیت خواب هیپنوتیزمی را کاهش خواهد داد.

تمرین تقویت چشم و بالا بردن تمرکز

تمرین اول: آینه ای را به ابعاد 40 * 30 تهیه کنید و آن را روی دیوار یا درب اتاقتان نصب کنید ارتفاع آینه از زمین باید به اندازه ای باشد که وقتی شما روی زمین یا روی صندلی می نشینید، مرکز آینه دقیقاً روبروی چشمانتان قرار گیرد به نحوی که وقتی آینه را نگاه میکنید سرتان به طرف پایین یا بالا خم نشود. در هر شرایطی که نشته اید باید ستون فقراط شما صاف و کشیده باشد. دستها را روی پاهایتان به طوری که کف دست رو به بالا باشد قرار دهید. مثل تمرین اول شروع میکنید به کشیدن تنفس شکمی، پس از آن بر روی آینه به مرکز چشم سوم خود خیره میشوید بدون اینکه پلک بزنید. در حین تمرین در روزهای اول احتمال آبریزش چشم و بینی شما  وجود دارد به شما اطمینان می دهم که این فشار و آبریزش در بینایی شما هیچ تاثیر بدی نخواهد گذاشت. پس با آرامش به تمرینات خود ادامه دهید. موقع تمرین افکار زیادی به ذهن شما هجوم خواهند اورد آن هم به دلیل آرام گرفتن شما میباشد. سعی کنید با افکار خود مبارزه نکنید و اجازه دهید به آرامی بیایند و بروند، سعی نکنید افکار خود را تحلیل کنید، فقط شاهد آمدن و رفتنشان باشید.لحظه هایی که چشمها می خواهند پلک بزنند باید مراقبشان باشید چون ذهن در حال کوشش است تا انرژی اندیشه کردنش را بازیابد، تلاش می کند آگاهی را از چشمهای شما به خودش بازگرداند. حتی کوچکترین جنبش چشمها به ذهن نیرو می دهد، بنابراین به هیچ رو چشمها را تکان ندهید. در طول مدت زمان تمرین می توانید از ذکر گفتن استفاده کنید چون به جمع شدن حواس شما کمک زیادی می کند. زمان تمرین 20 دقیقه می باشد و در طول روز نباید بیشتر از 2 بار انجام گیرد.

دقیقاَ همین تمرین را می توانید با شمع انجام دهید و به جای خیره شدن به مرکز چشم سوم به مرکز شعله شمع خیره شوید. ترجیحاَ شمع مورد استفاده اندازه کوچکی داشته باشد که در طول تمرین تمام شود. بهترین رنگ شمع برای این تمرین، سفید است.

توجه

تمرینات قبلی نباید ترک شود بلکه به روال قبل باید ادامه داشته باشد.

توصیه

سعی کنید دوستان و خانواده خود را از کاریکه ( یادگیری هیپنوتیزم ) انجام می دهید مطلع سازید.

سعی کنید لباسهای تمیز و شیک به تن کنید.

سعی کنید کمتر صحبت کنید.

سعی کنید قبل از یاد گیری کامل هیپنوتیزم، روی کسی اینکار را انجام ندهید.

سعی کنید آب زیاد بنوشید.

سعی کنید مصرف نوشابه گاز دار و ادویه جات تند را به حداقل برسانید.

سعی کنید وقتی در خیابان در حال راه رفتم هستید، سر و سینه خود را بالا گرفته و گامهای خود را استوار بردارید و زمین بگذارید به گونه که انگار شما یکی از قدرتمندترین هیپنوتیزورهای دنیا هستید

سعی کنید جمله « من یک هیپنوتیزور حرفه ای هستم » را نوشته و جایی قرار دهید تا همیشه جلوی دیدتان باشد و هر زور یکبار قبل از اینکه به رختخواب برید و یک بار بلافاصله بعد از بیداری بخوانید.

تمرین مرحله سوم ( از روز نهم تا دوازدهم )

دوست عزیز: اگر تمرینات قبلی را به خوبی انجام داده باشید الان شما از نظر بالا بودن مانیه تیزم، تمرکز و نگاه خیره و البته از نظر اعتماد بنفس در سطح خوبی قرار دارید.

تمرین بعدی ما مربوط به اراده شما میشود یک هیپنوتیزور خوب باید داریا اراده قوی ی باشد تا بتواند به سوژه نفوذ کند. تمریناتی که در زیر آمده به شما کمک میکند تا راده خود را قویتر کنید.

تمرین اول: یک هرم کاغذی درست کنید به ابعادی که در شکل زیر میبینید. سپس هرم را از نوک سوراخ کرده و با نخ نازکی آن را از یک ارتفاع آویزان کنید. توجه داشته باشید که طول نخ شما بیشتر از 30 سانت نباشد. بعد در فاصله 2 متری بنشینید و منتظر باشید تا هرم از حرکت باز ایستد. پس از آن به هرم خود خیره شوید و سعی کنید با نگاه کردن آن را به چرخش درآورید. ( کوچکترین نسیمی در محیط تمرین نباشد چون به چرخش هرم کمک می کند. )  زاویه دید شما با هرم، اهمیت چندانی ندارد. در روزهای اول هرم بسیار آرام و به هر جهتی که خودش بخواهد خواهد چرخید ولی بعد از چند روز شما میتوانید با اراده خود جهت چرخش آن را انتخاب کنید.

مدت زمان تمرین، 5 الی 10 دقیقه و روزی 2 بار میباشد.

توصیه:

قبل از انجام تمرین حتماً چند دقیقه مدیتیشن کنید. در این صورت کیفیت کار شما بالا خواهد رفت.

در همه کارهایی ( تمرینات ) که انجام میدهید، قبل از شرع، تنفس شکمی حرف اول را میزند.

تمرین دوم: زمانیکه به رختخواب میروید تصمیم بگیرید تا بدون دخالت شخصی یا چیزی زمان بیدار باش خود را، خودتان تعیین کنید و قبل از خوابیدن به خودتان تلقین یا اعلام کنید که چه ساعتی بیدار خواهید شد. و از درون مطمعن باشید که سر ساعت تعیین شده بیدار خواهید شد. مواظب باشید شک نکنید یا به کسی نسپارید که اگر بیدار نشدید شما را بیدار کند.

کارهای این چنینی فراوان است که میتوانید برای بالا بردن اراده خود انجام دهید.

توجه:

تمرینات قبلی هنوز باید ادامه داده شود.

برای دریافت ادامه تمرینات تا مرحله تمرین بر روی سوژه بصورت کامل، به پست های جدید مراجعه کنید.

نوشته شده توسط (حرکت)


نوشته شده توسط : حركت ...